باباجان زاده مقابل کشتی گیر سوئد شکست خورد
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش ایرنا، باباجان زاده در این مسابقه که بعدازظهر امروز (دوشنبه) و لحظاتی پیش در ورزشگاه "اکسل" شهر لندن برگزار شد، مقابل "یوهان یورن" از سوئد در دو وقت متوالی و با نتایج مشابه یک بر صفر مغلوب شد.

"یوهان یورن" از سوئد با شکست "میهالی دیاک باردوسی" از مجارستان، حریف باباجان زاده در مرحله یک چهارم نهایی شده بود.

کشتی گیر سوئدی در مرحله نیمه نهایی با "نبی هیکی" از استونی مصاف می دهد و در صورت راهیابی به دیدار فینال، بشیر باباجان زاده در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز امیدوار خواهد بود.

باباجان زاده در نخستین کشتی خود، "علی ندیم سلمان" دارنده مدال برنز بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین از عراق را در دو وقت پی در پی و با نتایج یک بر صفر و 2 بر صفر از پیش رو برداشته بود و در دومین کشتی خود "یوری پاتری کوف" کشتی گیر روسی الاصل تیم ارمنستان با حساب 2 بر یک و با نتایج یک بر صفر، صفر بر یک و 2 بر صفر به برتری رسید.

رضا کایالپ از ترکیه، میهاین لوپز از کوبا، بشیر باباجان ‌زاده از ایران، نورماخان تینالی یف از قزاقستان، لوکاژ باناک از لهستان، میهالی دیاک باردوسی از مجارستان، دلی لیو از چین، نومینجان عبدالله اف از ازبکستان، چبی از تونس، عبدالرحمان از مصر، دمیرل بایرس از آمریکا، آندرس ایوب از شیلی، یوری پاتریکوف از ارمنستان، یوگنی اورول از اوکراین، نبی هیکی از استونی، لوسب چوگوشویلی از بلاروس، یوهان یورن از سوئد، حسن بارویف از روسیه، لوسب گوچاشویلی از گرجستان و علی ندیم سلمان از عراق، کشتی گیران وزن 120 کیلوگرم کشتی فرنگی حاضر در بازی های المپیک لندن هستند.

مسابقه های کشتی فرنگی بازی های المپیک 2012 لندن که از بعدازظهر دیروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن 55 و 74 کیلوگرم آغاز شده بود، امروز (دوشنبه) در وزن های 60، 84 و 120 کیلوگرم در جریان است.

برون مرزي**1423**





:: برچسب‌ها: سیاتل , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: